І СЕМЕСТР (5 годин
на тиждень)
Тест
|
|||
Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника. Практична робота №2
|
Тест
|
||
Системи електронного врядування
|
|||
Інформаційна безпека. Рівні та протоколи інформаційної безпеки. Керування ризиками в інформаційних системах.
|
|||
Виконання та налагодження проектів. Покрокове виконання створеної лінійної програми/ ТЕСТ W-2 тест 11-стандарт Тема 1-8
|
|||
Правила написання читабельного коду. тест 26 кл. 8 ОАП
|
Підручник 1.4.1 стор.15
|
||
23
|
Коментарі у тексті програми.
|
пар. 1.4.1 повтор.
|
|
Реалізація базових алгоритмічних конструкцій
|
|||
28
|
Практична робота №7. Побудова алгоритмів з послідовними розгалуженнями
|
||
29
|
|||
Тестування розгалужених
алгоритмів. Підготовка вхідних даних для тестування программ.
|
|||
Вкладені цикли
|
|||
Можливості середовища
програмування для роботи з циклічними програмами. Практична робота №11. Побудова алгоритмів з вкладеними повтореннями.
|
|||
Покрокове виконання програм із циклами та розгалуженнями.
|
тест в MyTestX
|
||
Вставка елементів у
масив (список) .
|
|||
53
|
|||
54
|
|||
55
|
|||
56
|
|||
57
|
Словники.
|
||
58
|
Впорядкування словників Практична робота №18. Робота з словниками.
|
||
59
|
|||
60
|
Розв’язування практичних
завдань з використанням різних структур даних.
|
тести
|
|
Функції та модулі
|
|||
61
|
|||
62
|
|||
63
|
|||
64
|
|||
65
|
|||
66
|
|||
67
|
|||
68
|
|||
69
|
Контрольна робота №1
|
||
70
|
|||
71
|
Робота з додатковими
бібліотеками мови програмування.
|
||
72
|
|||
73
|
Відповідність
результатів виконання програми поставленій задачі
|
||
74
|
Підсумковий
урок з вивчених тем.
|
ІІ СЕМЕСТР (4 годин
на тиждень)
№ уроку
|
Тема уроку
|
Дата проведення
|
Домашнє завдання
|
10а2
|
|||
Об'єкти та класи у програмуванні
(11 год.)
|
|||
75
|
09/01
|
||
76
|
10/01
|
||
77
|
13/01
|
||
78
|
14/01
|
||
79
|
Події та обробники подій. Взаємодія об’єктів. Практична
робота № 21
|
16/01
|
|
80
|
17/01
|
||
81
|
|||
82
|
Виконання індивідуальних
та колективних проектів для практичного використання, творчого самовираження,
або вирішення соціальної проблеми
|
||
83
|
Документація проектних
рішень
|
||
84
|
Доцільність створення
класів та об’єктів для розв’язання задач. Практична робота №23 Створення і використання модулів користувача
|
||
85
|
Роль програмування та
моделювання для розв’язання навчальних та життєвих задач
|
||
Графічний інтерфейс користувача
(10 год.)
|
|||
86
|
|||
87
|
|||
88
|
|||
89
|
Зчитування і
встановлення значень елементів керування у програмі
|
||
90
|
|||
91
|
|||
92
|
Зворотній зв'язок від
користувачів програми
|
||
93
|
Кар'єрні траєкторії в
галузі ІТ
|
||
94
|
Універсальні вміння та
навички в ІТ
|
||
95
|
|||
Аналіз і візуалізація даних (1
частина 10 год.) (20 год.)
|
|||
96
|
|||
97
|
|||
98
|
|||
99
|
|||
100
|
|||
101
|
|||
102
|
|||
103
|
|||
104
|
|||
105
|
|||
Аналіз і візуалізація даних (2 частина 10 год.)
|
|||
106
|
|||
107
|
|||
108
|
|||
109
|
|||
110
|
Розв’язування оптимізаційних задач. Практична робота №31 Розв'язання рівнянь та оптимізаційних задач.
|
||
111
|
|||
112
|
|||
113
|
|||
114
|
|||
115
|
|||
Графіка\мультимедіа (1 частина 17 год.) (35 год.)
|
|||
116
|
|||
117
|
|||
118
|
|||
119
|
|||
120
|
|||
121
|
Концепція побудови
пошарового зображення. Робота з шарами
|
||
122
|
Створення колажів.
Прийоми кола жування. Практична робота
№34 Обробка багатошарових зображень, створення
колажів
|
||
123
|
Робота з текстом. Робота
з векторними елементами
|
||
124
|
Ретуш та художня обробка
зображень.
|
||
125
|
Тонова корекція
зображень. Робота з кольором. Практична
робота №35 Обробка цифрових фотографій.
|
||
126
|
Створення елементів для
веб-сторінок.
|
||
127
|
Розробка дизайну та
створення графічних проектів.
|
||
128
|
Колір. Теорія кольору.
Колористика
|
||
129
|
Основи теорії дизайну.
Стиль та композиція в дизайні
|
||
130
|
Символи та образи.
Художній образ
|
||
131
|
Поняття бренду,
брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика
|
||
132
|
Створення логотипів.
Брендгайд. Брендбук. Практична робота
№36 Створення логотипу.
|
||
Графіка\мультимедіа (2 частина 18 год.)
|
|||
133
|
Векторний графічний
редактор як інструмент для дизайну
|
||
134
|
Робота з векторними
контурами
|
||
135
|
Заливка об'єктів. Робота
з градієнтами. Практична робота №37 Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах.
|
||
136
|
Впорядковування,
вирівнювання й об’єднання об’єктів
|
||
137
|
Художнє оформлення
тексту
|
||
138
|
Художні ефекти. Робота з
символьними об'єктами. Практична
робота №38 Створення простих малюнків.
|
||
139
|
Спотворення і деформація.
|
||
140
|
Тривимірна графіка.
Програми для роботи з тривимірною графікою
|
||
141
|
Додавання тривимірних
примітивів. Вершини, ребра, грані
|
||
142
|
Екструдування форми
об’єкта.
|
||
143
|
Переміщення,
масштабування, групування об’єктів
|
||
144
|
Вирівнювання, обертання,
копіювання та клонування об’єктів. Практична
робота №39 Створення складних зображень.
|
||
145
|
Поняття про 3D-друк
|
||
146
|
Комп'ютерна анімація.
Ідея, сценарій та стиль анімації
|
||
147
|
Види анімацій. Анімація
в растровому графічному редакторі.
|
||
148
|
Часова шкала, рівні,
кадри та об'єкти кадрів
|
||
149
|
Практична робота №40 Створення
анімаційного зображення.
|
||
150
|
Інтерактивна анімація. Практична робота №41 Створення інтерактивного анімаційного зображення.
|
||
Електронні публікації (15 год.)
|
|||
151
|
Комп’ютерна верстка.
Програми для комп’ютерної верстки
|
||
152
|
Композиційні прийоми
створення листівки. . Практична робота
№42
|
||
153
|
Створення обкладинки
журналу. . Практична робота №43
|
||
154
|
Багатосторінкові видання
та їх формат
|
||
155
|
Робота з текстом.
Макетування
|
||
156
|
Основи композиції і
архітектоніки багатосторінкового видання
|
||
157
|
Буклет. Призначення.
Принципи композиції. Види буклетів. . Практична
робота №44
|
||
158
|
Розробка дизайну афіш,
квитків, флаєрів, постерів тощо
|
||
159
|
Виконання індивідуальних
та колективних проектів. Практична робота
№45
|
||
160
|
Засоби спільної роботи
для спілкування з членами проектної групи
|
||
161
|
Контрольна робота №2
|
||
162
|
Нові форми досвіду,
вираження, спілкування та співпраці в ІТ
|
||
163
|
Позитивний та негативний
вплив ІТ на поведінку та культуру
|
||
164
|
Мультимедійні засоби та
периферійні пристрої для підтримки особистої продуктивності та навчання
|
Немає коментарів:
Дописати коментар