10 клас


І СЕМЕСТР                                       (5 годин на тиждень)

1

2

3
Тест
4

5

6
Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника. Практична робота №2
Тест
7

8

9
Системи електронного врядування

Інформаційна безпека. Рівні та протоколи інформаційної безпеки. Керування ризиками в інформаційних системах.










Виконання та налагодження проектів. Покрокове виконання створеної лінійної програми/ ТЕСТ W-2 тест 11-стандарт Тема 1-8

Правила написання читабельного коду. тест 26 кл. 8 ОАП
Підручник 1.4.1 стор.15
23
Коментарі у тексті програми.
пар. 1.4.1 повтор.

Реалізація базових алгоритмічних конструкцій



28
Практична робота №7. Побудова алгоритмів з послідовними розгалуженнями

29

Тестування розгалужених алгоритмів. Підготовка вхідних даних для тестування программТЕСТ W-2 11-стандарт Тема 1-9







Вкладені цикли

Можливості середовища програмування для роботи з циклічними програмами. Практична робота №11. Побудова алгоритмів з вкладеними повтореннями.

Покрокове виконання програм із циклами та розгалуженнями.
тест в MyTestX










Вставка елементів у масив (список) .



53

54

55

56

57
Словники.

58
Впорядкування словників Практична робота №18. Робота з словниками.

59

60
Розв’язування практичних завдань з використанням різних структур даних.
тести
Функції та модулі
61

62
63

64

65

66

67

68

69
Контрольна робота №1

70

71
Робота з додатковими бібліотеками мови програмування.

72

73
Відповідність результатів виконання програми поставленій задачі

74
Підсумковий урок з вивчених тем.


ІІ СЕМЕСТР                                               (4 годин на тиждень)
№ уроку
Тема уроку
Дата проведення
Домашнє завдання
10а2
Об'єкти та класи у програмуванні (11 год.)
75
09/01

76
10/01

77
13/01

78
14/01

79
Події та обробники подій. Взаємодія об’єктів. Практична робота № 21
16/01

80
17/01

81


82
Виконання індивідуальних та колективних проектів для практичного використання, творчого самовираження, або вирішення соціальної проблеми


83
Документація проектних рішень


84
Доцільність створення класів та об’єктів для розв’язання задач. Практична робота №23 Створення і використання модулів користувача


85
Роль програмування та моделювання для розв’язання навчальних та життєвих задач


Графічний інтерфейс користувача (10 год.)
86


87


88


89
Зчитування і встановлення значень елементів керування у програмі


90


91


92
Зворотній зв'язок від користувачів програми


93
Кар'єрні траєкторії в галузі ІТ


94
Універсальні вміння та навички в ІТ


95


Аналіз і візуалізація даних  (1 частина 10 год.) (20 год.)
96


97


98


99


100


101


102


103


104


105


Аналіз і візуалізація даних  (2 частина 10 год.)
106


107


108


109


110
Розв’язування оптимізаційних задач. Практична робота №31 Розв'язання рівнянь та оптимізаційних задач.


111


112


113


114


115


Графіка\мультимедіа (1 частина 17 год.) (35 год.)
116


117


118


119


120


121
Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами


122
Створення колажів. Прийоми кола жування. Практична робота №34 Обробка багатошарових зображень, створення колажів


123
Робота з текстом. Робота з векторними елементами


124
Ретуш та художня обробка зображень.


125
Тонова корекція зображень. Робота з кольором. Практична робота №35 Обробка цифрових фотографій.


126
Створення елементів для веб-сторінок.


127
Розробка дизайну та створення графічних проектів.


128
Колір. Теорія кольору. Колористика


129
Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні


130
Символи та образи. Художній образ


131
Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика


132
Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук. Практична робота №36 Створення логотипу.


Графіка\мультимедіа (2 частина 18 год.)
133
Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну


134
Робота з векторними контурами


135
Заливка об'єктів. Робота з градієнтами. Практична робота №37 Створення векторних ілюстрацій в офісних програмних засобах.


136
Впорядковування, вирівнювання й об’єднання об’єктів


137
Художнє оформлення тексту


138
Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами. Практична робота №38 Створення простих малюнків.


139
Спотворення і деформація.


140
Тривимірна графіка. Програми для роботи з тривимірною графікою


141
Додавання тривимірних примітивів. Вершини, ребра, грані


142
Екструдування форми об’єкта.


143
Переміщення, масштабування, групування об’єктів


144
Вирівнювання, обертання, копіювання та клонування об’єктів. Практична робота №39 Створення складних зображень.


145
Поняття про 3D-друк


146
Комп'ютерна анімація. Ідея, сценарій та стиль анімації


147
Види анімацій. Анімація в растровому графічному редакторі.


148
Часова шкала, рівні, кадри та об'єкти кадрів


149
Практична робота №40 Створення анімаційного зображення.



150
Інтерактивна анімація. Практична робота №41 Створення інтерактивного анімаційного зображення.


Електронні публікації (15 год.)
151
Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки


152
Композиційні прийоми створення листівки. . Практична робота №42



153
Створення обкладинки журналу. . Практична робота №43



154
Багатосторінкові видання та їх формат


155
Робота з текстом. Макетування


156
Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання


157
Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів. . Практична робота №44



158
Розробка дизайну афіш, квитків, флаєрів, постерів тощо


159
Виконання індивідуальних та колективних проектів. Практична робота №45



160
Засоби спільної роботи для спілкування з членами проектної групи


161
Контрольна робота №2


162
Нові форми досвіду, вираження, спілкування та співпраці в ІТ


163
Позитивний та негативний вплив ІТ на поведінку та культуру


164
Мультимедійні засоби та периферійні пристрої для підтримки особистої продуктивності та навчання








Немає коментарів:

Дописати коментар