11 клас


ІНФОРМАТИКА
11-й клас (рівень профільний)
(5 рік на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Домашнє завдання
Проектування та створення реляційної бази даних
1.       

2.       

3.       

4.       
Поняття сутності, атрибуту, ключа, зв'язку 
https://drive.google.com/file/d/1oBI6DUAYIV-rGAzgGfgmUOM5k037G73X/view?usp=sharing

5.       

6.       

7.       

8.       

9.       

10.   

11.   

12.   

13.   

14.   

15.   
ТА
Використання реляційної бази даних
16.   
тест W-2 11 кл 3.4
17.   
тест W-2 11 кл 3.5
18.   

19.   

20.   

21.   

22.   

23.   

24.   

25.   

26.   
тест W-2 11 кл 3.7
27.   
ТА
28.   

29.   

30.   

31.   

32.   

33.   

34.   
ТА
Методика розробки алгоритмів. Структури даних
35.   
початок лекції
36.   

37.   

38.   
продовження
39.   
кінець лекції
40.   

41.   

42.   
тест W-2  ІКТ тест 2.1
43.   

44.   

45.   

46.   
ТА
47.   

48.   

49.   

50.   

51.   
52.   
ТА
Основи теорії графів
53.   

54.   

55.   
тест W-2
56.   

57.   

58.   
П.Р. Реалізація алгоритму пошуку в ширину та глибину

59.   
Визначення найкоротшого шляху в графі.

60.   
 ЛР. Визначення найкоротшого шляху в графі

61.   
Алгоритм Дейкстри. Реалізація алгоритму Дейкстри

62.   
Алгоритм Флойда-Уоршела. Реалізація алгоритму Флойда-Уоршела

63.   
Розв’язування практичних завдань
ТА
Основи динамічного програмування
64.   
Задача про рюкзак

65.   
Задача про коника-стрибунця

66.   
Задача про черепашку

67.   
Задача про розподіл ресурсів

68.   
Задача про оптимізацію маршруту

69.   
Найбільша спільна підпослідовність

70.   
Жадібні алгоритми

71.   
Задача про центи

72.   
Задача про заявки

73.   

74.   
Критерії застосування задач динамічного програмування

75.   
Розв’язування практичних завдань
ТА

ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
1.       
08/01

2.       
09/01

3.       
10/01

4.       
13/01

5.       
15/01

6.       
16/01

7.       
17/01

8.       
20/01

9.       


10.   


11.   


12.   


13.   
Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи


14.   


15.   

ТА
16.   


17.   


18.   


19.   


20.   


21.   


22.   


23.   


24.   


25.   
Авторські права та ліцензії у веб-середовищі


26.   


27.   


28.   


29.   


30.   


31.   


32.   
Веб-сервер та база даних. Взаємодія клієнт-сервер

ТА
33.   


34.   


35.   


36.   


37.   


38.   


39.   


40.   


41.   


42.   


Парадигми та технології програмування
43.   
Підходи до системного аналізу, етапи та методології розробки


44.   
Переваги та недоліки різних методологій розробки програмного забезпечення


45.   
Уніфікований процес розробки програмного забезпечення


46.   
Інструменти для проектної роботи


47.   
Система комунікацій у проектній роботі


48.   
Системи контролю версій у процесі розробки програмного забезпечення


49.   
Аналіз та документація вимог проекту

ТА
50.   
Мова візуального моделювання архітектури програмного забезпечення UML


51.   
Діаграми прецедентів


52.   
Моделювання даних і архітектури програмного забезпечення


53.   
Моделювання процесів


54.   
Діаграми діяльностей для проектування програмноїї логіки


55.   
Діаграми послідовностей для проектування об'єктної взаємодії


56.   
Діаграми класів


57.   
Проектування інтерфейсу користувача


58.   
Продуктовий дизайн


59.   
Розроблення прототипу та тестування


60.   
Оцінювання системи відповідно до вимог проекту


61.   
Системна архітектура, апаратні та програмні рішення


62.   
Стандарти та тренди у програмуванні


Підготовка та реалізація проекту інформаційної системи
63.   
Аналіз інформаційної інфраструктури організації

Acsess
64.   
Вибір методології розробки інформаційної системи


65.   
Підготовка документа попереднього дослідження


66.   
Визначення функціональних та нефункціональних системних вимог


67.   
Моделювання даних та процесів


68.   
Проектування вхідних та вихідних інтерфейсів


69.   
Проектування даних


70.   
Проектування системної архітектури

ТА
71.   
Створення простих об'єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання

Довідка у Lazarus
72.   
Тестування прототипів . Аналіз зворотного зв'язку та удосконалення продукту


73.   
Підготовка презентаційних матеріалів


74.   
Представлення та захист проектів


75.   
Повторення вивченого матеріалу





Немає коментарів:

Дописати коментар