11 клас старая прога


ІНФОРМАТИКА (ОАП)
11-й клас (рівень профільний)
(2 год на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
«Структури даних», 4 години
1.       
03.09

2.       
03.09

3.       
10.09

4.       
10.09

«Основи теорії графів», 7 годин
5.       
17.09

6.       

17.09

7.       
24.09

8.       
24.09

9.       
01.10

10.   
01.10

11.   
08.10

«Елементи обчислювальної геометрії», 7 годин
12.   
08.10

13.   
22.10

14.   
22.10

15.   
05.11

16.   
05.11

17.   
12.11

18.   
12.11

«Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури», 4 години
19.   
19.11

20.   
19.11

21.   
26.11

22.   
26.11

«Проектування поведінки програм», 6 годин
23.   
03.12

24.   
03.12

25.   
10.12

26.   
10.12

27.   
17.12

28.   
17.12





ІКТ
11-й клас (рівень профільний)
(3 год на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
«Бази даних», 25 годин
29.   
Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних
04.09

30.   
Модель «сутність-зв’язок» предметної області
05.09

31.   
Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку.
06.09

32.   
Різновиди зв’язків
11.09

33.   
ПР. Побудова моделі даних предметної області
12.09

34.   
Створення та відкриття бази даних. Основні об’єкти БД.
13.09

35.   
Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних.
18.09

36.   
ПР. Створення БД, таблиць та наповнення їх інформацією
19.09

37.   
Обмеження цілісності, що накладаються зв’язками
20.09

38.   
ПР. Створення зв'язків у СКБД
25.09

39.   
Розробка інтерфейсу користувача для введення даних.
26.09

40.   
Створення форм для введення даних у таблиці
27.09

41.   
Використання списків для моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків.
02.10

42.   
Використання в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД
03.10

43.   
Сортування, пошук і фільтрація даних.
04.10

44.   
Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення простих вибіркових запитів.
09.10

45.   
Параметризовані запити.
10.10

46.   
Основи мови SQL. Оператор IN.
11.10

47.   
Віднімання множин записів.
16.10

48.   
Обчислення підсумкових показників для груп записів
17.10

49.   
Вибіркові запити з фразами GROUP BY та HAVING
18.10

50.   
Застосування мови SQL для обчислення підсумкових показників та вибирання груп записів
23.10

51.   
Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних.
24.10

52.   
Імпорт даних у базу та експорт даних з БД
25.10

53.   
Створення звітів за однією та кількома таблицями. Групування даних у звітах. Використання у звітах обчислюваних полів.
06.11

«Основи створення комп’ютерних презентацій», 20 години
54.   
Поняття презентації та комп’ютерної презентації
07.11

55.   
Огляд програмних і технічних засобів створення й демонстрації презентацій. ПР. Створення презентації за допомогою майстра автовмісту
08.11

56.   
Створення та форматування інформаційного вмісту презентації
ПР. Робота зі слайдами презентації
13.11

57.   
Основні принципи дизайну слайдів. ПР. Створення графічних об'єктів у презентаціях
14.11

58.   
Використання гіперпосилань та кнопок дії
15.11

59.   
ПР. Анімація у слайдових перезентаціях
20.11

60.   
ПР. Друк і публікація презентацій
21.11

61.   
Середовище та основні поняття Flash
22.11

62.   
ПР. Створення, публікація й перегляд найпростішої презентації
27.11

63.   
Поняття символу та екземпляру символу, бібліотеки
28.11

64.   
ПР. Використання символів у презентаціях
29.11

65.   
Створення вмісту презентації
04.12

66.   
ПР. Створення й імпортування графічних об'єктів
05.12

67.   
Поняття інтерактивності, функції мови Action Script
06.12

68.   
ПР. Інтерактивність у Flash-презентаціях
11.12

69.   
Види анімації  у середовищі Flash. Покадрова анімація
12.12

70.   
ПР. Основні типи анімації у презентаціях Flash
13.12

71.   
Ефекти часової шкали
18.12

72.   
ПР. Використання додаткових анімаційних ефектів
19.12

73.   
Підсумковий урок.
20.12


 ІНФОРМАТИКА (ОАП)

11-й клас (рівень профільний)
(2 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
« Графіка у мові об’єктно-орієнтованого програмування », 8 годин
74.   
Об’єкти та  компоненти мови програмування для відображення файлів з зображеннями


75.   
Методи для креслення графічних примітивів


76.   
Ефективність результатів побудови графічних зображень


77.   
ПР. Створення зображень за допомогою графічних примітивів


78.   
Доцільність використання тих або інших методів побудови графічних зображень


79.   
Побудова графіка функції


80.   
Правила побудови графіків функцій


81.   
ЛР. Створення графіка функції


«Мультимедійні можливості об’єктно-орієнтованої мови програмування.
Довідкова система.», 8 годин
82.   
Можливості та властивості компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування


83.   
Якість створених анімацій, відеофайлів, звуку


84.   
ПР. Відтворення анімації, відеофайлів, звуку


85.   
Створення довідкової системи програми


86.   
Програми для створення довідкової системи


87.   
Правила створення довідкової системи


88.   
ПР. Створення довідкової системи


89.   
ЛР. Створення власного проекту з використанням анімації, відеофайлів, звуку




ІКТ
11-й клас (рівень профільний)
(3 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
«Основи веб-дизайну»,(1 частина 15 год.) 24 години
90.   
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сторінок.


91.   
Автоматизоване створення статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. форумів та чатів.


92.   
ПР. Автоматизоване створення й адміністрування веб-сайту


93.   
Огляд технологій веб 2. Поняття блогу й різновиди блогів.


94.   
ПР. Створення веб-ресурсів з використанням технологій веб 2.


95.   
Поняття про мову розмітки, гіпертекстовий документ та його елементи


96.   
ПР. Розробка найпростішої веб-сторінки.


97.   
Способи керування структурою та розміщенням інформації на веб-сторінках


98.   
ПР. Структурування веб-сторінок за допомогою таблиць.


99.   
Поняття про структуру веб-сайту. Фрейми, теги й атрибути фреймів


100.           
ПР. Розробка веб-сайтів з використанням фреймів.


101.           
Розміщення й вирівнювання зображень на веб-сторінках. Карти посилань


102.           
Розміщення на веб-сторінках аудіо-файлів і настроювання параметрів їх програвання.


103.           
Формати відеофайлів, їхні особливості. Вставляння відеофайлів і настроювання параметрів їхнього відтворення


104.           
ПР. Розміщення на веб-сторінці графічних об’єктів


«Основи веб-дизайну»,(2 частина 9 год.)
105.           
Інтерфейс програми. Режими перегляду веб-документа


106.           
Створення веб-сайту в режимі WYSIWYG: установлення параметрів сторінки, введення й форматування тексту, гіперпосилань, зображень


107.           
Структурування веб-сторінок і сайтів за допомогою таблиць та фреймів.


108.           
Керування графікою та мультимедіа на веб-сторінках.


109.           
ПР. Розробка сайту в середовищі візуального редактора сайтів.


110.           
Поняття про каскадні аркуші стилів.


111.           
ПР. Створення динамічних елементів на веб-сторінках


112.           
Поняття про мови веб-скриптів та спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах.


113.           
ПР. Обробка форм за допомогою веб-скриптів.



Спільні розділи
11-й клас (рівень профільний)
(5 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата проведення
Домашнє завдання
«Автоматизація роботи у  в офісних програмах за допомогою VBA», 15 годин
«Макроси. Створення макросів в офісних програмах », 2 години
«VBA. Базові поняття», 2 години
«Програмування в середовищах Word, Excel, Power Point», 6 годин
114.           
Поняття про макроси


115.           
Автоматичний запис та виконання макросів


116.           
Стандартні функції мови VBA


117.           
Задачі, що потребують програмування макросів


118.           
Синтаксичні конструкції мови VBA


119.           
Операції з елементами електронних таблиць


120.           
Обробка даних електронних таблиць засобами мови VBA


121.           
ПР. Програмування макросів у Word


122.           
ПР. Програмування макросів у Excel


123.           
ПР. Програмування макросів у PowerPoint


«Програмування в середовищі MS Access», 5 годин
124.           
Програмування подій, пов’язаних з розміщеними на формах елементами керування


125.           
Поняття про динамічний SQL


126.           
Програмування запитів, параметри яких визначаються за допомогою прапорців та інших елементів керування


127.           
ЛР. Програмування запитів


128.           
Програмування головного меню


«Інформаційні технології у проектній діяльності», 32  години
« Вступ до проектування», 2 години
«Літературна мозаїка», 4 години
129.           
Поняття проекту. Порядок роботи над проектом. Вибір теми. Планування роботи


130.           
Підготовка до захисту проекту. Основи публічного виступу.


131.           
Пошук тексту твору у електронному вигляді. Формати збереження тексту (txt, pdf, rtf, djvu).


132.           
Форматування книги за допомогою стилів.


133.           
Структура книги.


134.           
Автоматичний зміст та список ілюстрацій. Вказівник на імена головних персонажів. Багатомовна анотація. Глосарій персонажів. Практична робота.


Використання мультимедійних можливостей операційної системи
 для створення відеокліпів (6 годин)
135.           
Вибір теми кліпу. Розподіл обов’язків членів команди


136.           
Створення сценарію відеокліпу.


137.           
Підбір відповідних аудіо та відеоматеріалів.


138.           
Запис власних аудіо ефектів та відеоепізодів.


139.           
Монтаж відеокліпу (Microsoft Movie Maker). Практична робота.


140.           
Формати відеокліпів avi, wmv. Експорт відеокліпу у заданий формат.


«Технології створення інтерактивних книг », 6 годин
141.           
Вибір теми інтерактивної книги. Пошук матеріалів


142.           
Розробка дерева сюжетних ліній книги


143.           
Технології створення інтерактивної книги (PowerPoint, HTML, середовище програмування)


144.           
Створення інтерактивної книги зі сторінками, що відповідають частинам сюжету. Практична робота.


145.           
Організація навігації в книзі. Пошук помилок при написанні текстів книги


146.           
Дизайн та інтерфейс інтерактивної книги. Практична робота.


«Комп’ютерна модель фізичного процесу »,   6 годин
«Статистичний аналіз економічних часових рядів »,  2  години
147.           
Комп’ютерне імітаційне моделювання. Технічне завдання.


148.           
Моделювання фізичного експерименту.


149.           
Опис фізичних процесів, математичні співвідношення, що використовуються в моделі, вхідні та вихідні дані програми.


150.           
Математична модель.


151.           
Розробка програми моделювання. Практична робота.


152.           
Інтерфейс програми


153.           
Статистичний аналіз економічних процесів з використанням часових рядів


154.           
Обчислення середнього значення та середньоквадратичного відхилення, моди, медіани. Практична робота.


«Використання веб-технологій для створення підсумкового звіту », 9 годин
155.           
Створення веб-сайту


156.           
Практична робота. Створення веб-сайту



157.           
Оптимізація зображень. Система навігації.


158.           
Основи колористики.


159.           
Інформаційне наповнення сайту.


160.           
Практична робота. Інформаційне наповнення сайту.


161.           
Автоматизовані системи розробки сайтів.


162.           
Контрольна робота №2.


163.           
Повторення вивченого матеріалу.




































Немає коментарів:

Дописати коментар