ІНФОРМАТИКА (ОАП)
11-й клас (рівень профільний)
(2 год на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
«Структури даних», 4
години
|
|||
1.
|
03.09
|
||
2.
|
03.09
|
||
3.
|
10.09
|
||
4.
|
10.09
|
||
«Основи теорії графів», 7 годин
|
|||
5.
|
17.09
|
||
6.
|
|
17.09
|
|
7.
|
24.09
|
||
8.
|
24.09
|
||
9.
|
01.10
|
||
10.
|
01.10
|
||
11.
|
08.10
|
||
«Елементи обчислювальної геометрії», 7 годин
|
|||
12.
|
08.10
|
||
13.
|
22.10
|
||
14.
|
22.10
|
||
15.
|
05.11
|
||
16.
|
05.11
|
||
17.
|
12.11
|
||
18.
|
12.11
|
||
«Проектування
об’єктно-орієнтованої архітектури», 4 години
|
|||
19.
|
19.11
|
||
20.
|
19.11
|
||
21.
|
26.11
|
||
22.
|
26.11
|
||
«Проектування поведінки
програм», 6 годин
|
|||
23.
|
03.12
|
||
24.
|
03.12
|
||
25.
|
10.12
|
||
26.
|
10.12
|
||
27.
|
17.12
|
||
28.
|
17.12
|
ІКТ
11-й клас (рівень
профільний)
(3 год на тиждень)
І СЕМЕСТР
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
«Бази
даних», 25 годин
|
|||
29.
|
Поняття бази даних. Поняття,
призначення й основні функції систем управління базами даних
|
04.09
|
|
30.
|
Модель «сутність-зв’язок»
предметної області
|
05.09
|
|
31.
|
Поняття сутності, атрибута,
ключа, зв’язку.
|
06.09
|
|
32.
|
Різновиди зв’язків
|
11.09
|
|
33.
|
ПР. Побудова моделі даних
предметної області
|
12.09
|
|
34.
|
Створення та відкриття бази
даних. Основні об’єкти БД.
|
13.09
|
|
35.
|
Відображення моделі
«сутність-зв’язок» на базу даних.
|
18.09
|
|
36.
|
ПР. Створення БД, таблиць та
наповнення їх інформацією
|
19.09
|
|
37.
|
Обмеження цілісності, що
накладаються зв’язками
|
20.09
|
|
38.
|
ПР. Створення зв'язків у СКБД
|
25.09
|
|
39.
|
Розробка інтерфейсу користувача
для введення даних.
|
26.09
|
|
40.
|
Створення форм для введення
даних у таблиці
|
27.09
|
|
41.
|
Використання списків для
моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків.
|
02.10
|
|
42.
|
Використання в інтерфейсі
користувача БД кнопок, створення меню користувача БД
|
03.10
|
|
43.
|
Сортування, пошук і фільтрація
даних.
|
04.10
|
|
44.
|
Поняття запиту до реляційної
бази даних. Створення простих вибіркових запитів.
|
09.10
|
|
45.
|
Параметризовані запити.
|
10.10
|
|
46.
|
Основи мови SQL. Оператор IN.
|
11.10
|
|
47.
|
Віднімання множин записів.
|
16.10
|
|
48.
|
Обчислення підсумкових
показників для груп записів
|
17.10
|
|
49.
|
Вибіркові
запити з фразами GROUP BY та HAVING
|
18.10
|
|
50.
|
Застосування мови SQL для
обчислення підсумкових показників та вибирання груп записів
|
23.10
|
|
51.
|
Створення запитів на додавання,
оновлення та видалення даних.
|
24.10
|
|
52.
|
Імпорт даних у базу та експорт
даних з БД
|
25.10
|
|
53.
|
Створення звітів за однією та
кількома таблицями. Групування даних у звітах. Використання у звітах обчислюваних
полів.
|
06.11
|
|
«Основи створення
комп’ютерних презентацій», 20 години
|
|||
54.
|
Поняття презентації та
комп’ютерної презентації
|
07.11
|
|
55.
|
Огляд програмних і технічних
засобів створення й демонстрації презентацій. ПР. Створення презентації за
допомогою майстра автовмісту
|
08.11
|
|
56.
|
Створення та форматування інформаційного вмісту
презентації
ПР. Робота зі слайдами
презентації
|
13.11
|
|
57.
|
Основні принципи дизайну слайдів. ПР. Створення
графічних об'єктів у презентаціях
|
14.11
|
|
58.
|
Використання гіперпосилань та
кнопок дії
|
15.11
|
|
59.
|
ПР. Анімація у слайдових
перезентаціях
|
20.11
|
|
60.
|
ПР. Друк і публікація
презентацій
|
21.11
|
|
61.
|
Середовище та основні поняття
Flash
|
22.11
|
|
62.
|
ПР. Створення, публікація й
перегляд найпростішої презентації
|
27.11
|
|
63.
|
Поняття символу та екземпляру
символу, бібліотеки
|
28.11
|
|
64.
|
ПР. Використання символів у
презентаціях
|
29.11
|
|
65.
|
Створення вмісту презентації
|
04.12
|
|
66.
|
ПР. Створення й імпортування
графічних об'єктів
|
05.12
|
|
67.
|
Поняття
інтерактивності, функції мови Action Script
|
06.12
|
|
68.
|
ПР. Інтерактивність у
Flash-презентаціях
|
11.12
|
|
69.
|
Види анімації у середовищі Flash. Покадрова анімація
|
12.12
|
|
70.
|
ПР. Основні типи анімації у
презентаціях Flash
|
13.12
|
|
71.
|
Ефекти часової шкали
|
18.12
|
|
72.
|
ПР. Використання додаткових
анімаційних ефектів
|
19.12
|
|
73.
|
Підсумковий урок.
|
20.12
|
11-й клас (рівень профільний)
(2 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
« Графіка у мові
об’єктно-орієнтованого програмування », 8 годин
|
|||
74.
|
Об’єкти та компоненти мови програмування для
відображення файлів з зображеннями
|
||
75.
|
Методи для креслення графічних
примітивів
|
||
76.
|
Ефективність результатів
побудови графічних зображень
|
||
77.
|
ПР. Створення зображень за
допомогою графічних примітивів
|
||
78.
|
Доцільність використання тих або
інших методів побудови графічних зображень
|
||
79.
|
Побудова графіка функції
|
||
80.
|
Правила побудови графіків
функцій
|
||
81.
|
ЛР. Створення графіка функції
|
||
«Мультимедійні можливості об’єктно-орієнтованої мови програмування.
Довідкова система.», 8
годин
|
|||
82.
|
Можливості та властивості
компонентів для реалізації мультимедійних можливостей мови програмування
|
||
83.
|
Якість створених анімацій,
відеофайлів, звуку
|
||
84.
|
ПР.
Відтворення анімації, відеофайлів, звуку
|
||
85.
|
Створення довідкової системи
програми
|
||
86.
|
Програми для створення
довідкової системи
|
||
87.
|
Правила створення довідкової
системи
|
||
88.
|
ПР. Створення довідкової системи
|
||
89.
|
ЛР. Створення власного проекту з
використанням анімації, відеофайлів, звуку
|
ІКТ
11-й клас (рівень
профільний)
(3 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
«Основи
веб-дизайну»,(1 частина
15 год.) 24 години
|
|||
90.
|
Структура веб-сайтів, різновиди
веб-сторінок.
|
||
91.
|
Автоматизоване створення
статичної веб-сторінки, вибір її типу й оформлення. форумів та чатів.
|
||
92.
|
ПР. Автоматизоване створення й
адміністрування веб-сайту
|
||
93.
|
Огляд технологій веб 2. Поняття
блогу й різновиди блогів.
|
||
94.
|
ПР. Створення веб-ресурсів з
використанням технологій веб 2.
|
||
95.
|
Поняття про мову розмітки,
гіпертекстовий документ та його елементи
|
||
96.
|
ПР. Розробка найпростішої
веб-сторінки.
|
||
97.
|
Способи керування структурою та
розміщенням інформації на веб-сторінках
|
||
98.
|
ПР. Структурування веб-сторінок
за допомогою таблиць.
|
||
99.
|
Поняття про структуру веб-сайту.
Фрейми, теги й атрибути фреймів
|
||
100.
|
ПР. Розробка веб-сайтів з
використанням фреймів.
|
||
101.
|
Розміщення й вирівнювання
зображень на веб-сторінках. Карти посилань
|
||
102.
|
Розміщення на веб-сторінках
аудіо-файлів і настроювання параметрів їх програвання.
|
||
103.
|
Формати відеофайлів, їхні
особливості. Вставляння відеофайлів і настроювання параметрів їхнього
відтворення
|
||
104.
|
ПР. Розміщення на веб-сторінці
графічних об’єктів
|
||
«Основи веб-дизайну»,(2 частина 9 год.)
|
|||
105.
|
Інтерфейс програми. Режими
перегляду веб-документа
|
||
106.
|
Створення веб-сайту в режимі
WYSIWYG: установлення параметрів сторінки, введення й форматування тексту,
гіперпосилань, зображень
|
||
107.
|
Структурування веб-сторінок і
сайтів за допомогою таблиць та фреймів.
|
||
108.
|
Керування графікою та
мультимедіа на веб-сторінках.
|
||
109.
|
ПР. Розробка сайту в середовищі
візуального редактора сайтів.
|
||
110.
|
Поняття про каскадні аркуші
стилів.
|
||
111.
|
ПР. Створення динамічних
елементів на веб-сторінках
|
||
112.
|
Поняття про мови веб-скриптів та
спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах.
|
||
113.
|
ПР. Обробка форм за допомогою
веб-скриптів.
|
Спільні розділи
11-й клас (рівень
профільний)
(5 год на тиждень)
ІІ СЕМЕСТР
№ з/п
|
Зміст
навчального матеріалу
|
Дата
проведення
|
Домашнє
завдання
|
«Автоматизація роботи у в офісних програмах за допомогою VBA», 15
годин
|
|||
«Макроси. Створення
макросів в офісних програмах », 2 години
«VBA. Базові поняття», 2 години
«Програмування в середовищах Word, Excel, Power Point», 6 годин
|
|||
114.
|
Поняття про макроси
|
||
115.
|
Автоматичний запис та виконання
макросів
|
||
116.
|
Стандартні функції мови VBA
|
||
117.
|
Задачі, що потребують програмування
макросів
|
||
118.
|
Синтаксичні конструкції мови VBA
|
||
119.
|
Операції з елементами
електронних таблиць
|
||
120.
|
Обробка даних електронних
таблиць засобами мови VBA
|
||
121.
|
ПР. Програмування макросів у
Word
|
||
122.
|
ПР. Програмування макросів у
Excel
|
||
123.
|
ПР. Програмування макросів у
PowerPoint
|
||
«Програмування в
середовищі MS Access», 5 годин
|
|||
124.
|
Програмування подій, пов’язаних
з розміщеними на формах елементами керування
|
||
125.
|
Поняття про динамічний SQL
|
||
126.
|
Програмування запитів, параметри
яких визначаються за допомогою прапорців та інших елементів керування
|
||
127.
|
ЛР. Програмування запитів
|
||
128.
|
Програмування головного меню
|
||
«Інформаційні технології у проектній діяльності», 32 години
|
|||
« Вступ до проектування», 2 години
«Літературна мозаїка», 4 години
|
|||
129.
|
Поняття проекту. Порядок роботи
над проектом. Вибір теми. Планування роботи
|
||
130.
|
Підготовка до захисту проекту.
Основи публічного виступу.
|
||
131.
|
Пошук тексту твору у
електронному вигляді. Формати збереження тексту (txt, pdf, rtf, djvu).
|
||
132.
|
Форматування книги за допомогою
стилів.
|
||
133.
|
Структура книги.
|
||
134.
|
Автоматичний зміст та список
ілюстрацій. Вказівник на імена головних персонажів. Багатомовна анотація.
Глосарій персонажів. Практична робота.
|
||
Використання
мультимедійних можливостей операційної системи
для створення відеокліпів (6 годин)
|
|||
135.
|
Вибір теми кліпу. Розподіл
обов’язків членів команди
|
||
136.
|
Створення сценарію відеокліпу.
|
||
137.
|
Підбір
відповідних аудіо та відеоматеріалів.
|
||
138.
|
Запис власних аудіо ефектів та
відеоепізодів.
|
||
139.
|
Монтаж відеокліпу (Microsoft Movie
Maker). Практична робота.
|
||
140.
|
Формати відеокліпів avi, wmv.
Експорт відеокліпу у заданий формат.
|
||
«Технології створення
інтерактивних книг », 6 годин
|
|||
141.
|
Вибір теми інтерактивної книги.
Пошук матеріалів
|
||
142.
|
Розробка дерева сюжетних ліній
книги
|
||
143.
|
Технології створення
інтерактивної книги (PowerPoint, HTML, середовище програмування)
|
||
144.
|
Створення інтерактивної книги зі
сторінками, що відповідають частинам сюжету. Практична робота.
|
||
145.
|
Організація навігації в книзі.
Пошук помилок при написанні текстів книги
|
||
146.
|
Дизайн та інтерфейс
інтерактивної книги. Практична робота.
|
||
«Комп’ютерна
модель фізичного процесу », 6 годин
«Статистичний аналіз економічних часових рядів », 2
години
|
|||
147.
|
Комп’ютерне імітаційне
моделювання. Технічне завдання.
|
||
148.
|
Моделювання фізичного експерименту.
|
||
149.
|
Опис фізичних процесів,
математичні співвідношення, що використовуються в моделі, вхідні та вихідні
дані програми.
|
||
150.
|
Математична модель.
|
||
151.
|
Розробка програми моделювання. Практична робота.
|
||
152.
|
Інтерфейс програми
|
||
153.
|
Статистичний аналіз економічних
процесів з використанням часових рядів
|
||
154.
|
Обчислення середнього значення
та середньоквадратичного відхилення, моди, медіани. Практична робота.
|
||
«Використання
веб-технологій для створення підсумкового звіту », 9 годин
|
|||
155.
|
Створення веб-сайту
|
||
156.
|
Практична робота. Створення веб-сайту
|
||
157.
|
Оптимізація зображень. Система
навігації.
|
||
158.
|
Основи колористики.
|
||
159.
|
Інформаційне наповнення сайту.
|
||
160.
|
Практична робота. Інформаційне наповнення сайту.
|
||
161.
|
Автоматизовані системи розробки
сайтів.
|
||
162.
|
Контрольна робота №2.
|
||
163.
|
Повторення
вивченого матеріалу.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар