10 клас Відкритий урок

Відкритий урок 29.11.2017 року
Тема: Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс.
Мета:
üнавчальна:сформувати поняття:веб-інтерфейс; веб-сервіс; реєстрація  поштової  скриньки,  логін,  пароль; навчити: реєструвати поштову скриньку на поштовому сервері через веб-інтерфейс; працювати з електронними повідомленнями; керувати вмістом папок поштової скриньки; створювати, редагувати й видаляти записи в адресній книзі;
ü розвиваюча:розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
ü виховна:виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор,  презентація уроку
Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.
(конспект уроку та презентація розроблені на основі матеріалу підручника «Інформатика (Ривкінд, Лисенко, Чернікова, Шакотько) 10 клас рівень стандарту»)
ХІД УРОКУ.

І. Організація класу до уроку
1) Привітання із класом
2) Повідомлення теми і мети уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань
Обговорення
1.     Де можуть створюватися електронні поштові скриньки?
2.     Яка структура електронного листа?
3.     Яка структура адреси електронної поштової скриньки?
4.     Що таке обліковий запис користувача? Які дані він містить?
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Як зазначалося, для електронного листування треба мати власну електронну поштову скриньку. Найпростіший спосіб створити її — скористатися послугами однієї з безкоштовних Інтернет-служб, таких як Ukr.net (www.ukr.net), i.ua (www.i.ua), Вigmir.net (www.bigmir.net), Hotmail (www.hotmail.com), Gmail (www.google.com.ua) чи будь-якої іншої.
Для доступу до поштової скриньки, що надається безкоштовною поштовою службою, можна використовувати веб-інтерфейс (web-mail) — спеціальний інтерфейс, що дає змогу приймати, надсилати і створювати електронні повідомлення за допомогою браузера. Веб-пошта забезпечує весь необхідний для роботи з поштою набір функцій, зокрема, адресну книгу, можливість використовувати папки, здійснювати фільтрацію електронних повідомлень та перевірку на наявність комп’ютерних вірусів. Перевага користування веб-поштою полягає в тому, що доступ до поштової скриньки можна отримати з будь-якого комп’ютера, підключеного до Інтернету, але швидкість роботи у цьому випадку нижча, ніж під час використання поштового клієнта (Поштовий клієнт, клієнт електронної пошти, емейл-клієнт  комп'ютерна програма, яка встановлюється накомп'ютері користувача і призначена для одержання, написання, відправлення та зберігання повідомленьелектронної пошти одного або декількох користувачів (у випадку, наприклад, кількох облікових записів на одному комп'ютері) або декількох облікових записів одного користувача.).
Загальні етапи створення поштової скриньки
1.  Відкрити в браузері сторінку сайту.
2.  Далі, зазвичай, необхідно зареєструватися. треба знайти і клацнути на посиланні Реєстрація або на аналогічному, що знаходиться у межах сторінки.
3.  Заповнити поля анкети на веб-сторінці, дати згоду на умови співпраці та клацнути на кнопці типу Зареєструватися. Поштову скриньку буде створено.
Обов’язковий пункт під час заповнення даних — введення логіну та пароля. Їх зазвичай вигадують самостійно, запам’ятовують, за потреби — записують.
Ви у будь-який час зможете зайти на поштовий сервер, ввести логін та пароль й перевірити свою поштову скриньку, використовуючи веб-інтерфейс.
Учням необхідно продемонструвати та прокоментувати декілька сайтів, що надають поштові послуги (зазвичай безкоштовні).
Перелік деяких безкоштовних поштових веб-серверів:
-           www.i.ua
-           www.mail.ua
-           www.freehost.com.ua
-           www.ukr.net
-           www.gmail.com
Доклад у вигляді презентації.



IV.           Формування навичок:
Створення наглядно поштової скриньки у Google акаунті.
V.               Закріплення отриманих знань
Тест W-2


VI.           Підсумок уроку
Оголошення  оцінок за тест
Рефлексія
Ø мені було незрозуміло…;
Ø у мене виникли такі запитання…;
Ø я не впорався з такими завданням…;
Ø мені сподобалось і я буду використовувати…
Опрацювати параграф підручника §3.2 стор.193


1 коментар: